Hockey

I natt var det dags igen, Sverige spelade semifinal i JVM och vem kan sova då ???

I natt var hela familjen bänkad framför TVn för att se Sverige slå Finland.
Hur skönt är inte det.....
Fast jag måste erkänna att jag tyckte lite synd om Finnarna, särskilt han som skulle
lägga sista straffen och inte ens får med sig pucken i skottet, undrar hur han kände sig
efteråt...

Ute är det ett evigt blåsande även om vi klarar oss mycket bättre än andra delar av
landet. I morse regnade det och blåste ordentligt, men jag drog på mig mössan och
tog en promenad till jobbet ändå. Det är skönt när man kommer fram och känner att man
har varit lite duktig (kanske man kan ta en chokladbit till utan att skämmas också).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0