Nu är jag på gång....

Efter vi bestämt oss för att lägga ned Print and Stuff så vart vi ganska snabbt av med tryck maskinerna men tyvärr inte kläderna.... Här står jag alltså med en massa kläder som jag måste bli av med innan nyår då vi lämnar våran gamla lokal för gott (skööööönt).
Jag, Thess..har tagit lite foton på kläder som finns kvar och hoppas att ni skall kunna se ungefär hur dom ser ut på denna blogg. Vill ni komma och klämma och känna på kläderna som finns dom på Krossgatan 36 i Vällingby.
Mig når ni antingen genom att kommentera inläggen eller skicka ett mail till [email protected].



Jag kommer lägga upp lite i taget så titta gärna in lite då och då för att bli uppdaterade.

TJO FLÖJT !!!!


Kommentarer
Postat av: Mätte

Kan man komma upp å klämma å känna på dig?

2010-10-31 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0