SKV

Idag har Linn och jag varit på momsinformation inför nästa år.

Alltså det måste ju jobba en hel del folk på skatteverket och varför väljer man då  5 st människor som inte har någon som helst känsla för att prata inför folk.
Dom stod och läste innantill i 3 timmar, stammade och sa samma saker flera gånger och dom kan inte försvara sig med att det var första gången för det var samma människor förra året.
Skatt är tråkigt som det är kan man inte då försöka liva upp stämningen lite på dom här träffarna så folk blir lite intresserade istället för att sova sig igenom informationen.
Tur att man kan roa sig ändå, jag har ju världens roligaste arbetskamrat :)


Dom bjöd iallefall på kaffe och kaka,,då blev Madde glad.

Tyvärr har jag inte lärt mig att vända på bilderna så ni får lägga ned huvudet för att titta

Efter skatteverket åkte vi och tittade i Linns nya radhus, det blir väldans fint..

 


Kommentarer
Postat av: Linn

UthUrare!! Hahaha..

Det var ju skitkul ju.. Jag garvade iaf rätt mycket!! ;)

Tack sjeeeeelv!!

2010-11-12 @ 09:13:52
URL: http://liinn13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0