Bråttom !!

Satt i bilen på vägen hem och funderade på hur bråttom alla har, och hur mycket snabbare alla tror att det går för att man stressar sin omgivning. I morse var jag i Vällingbyhallen på min sjukgymnastik och där vi sjuklingar höll på höll även några simmare på, trots att dom hade en egen bana. Trots att det är ganska tydligt vad vi håller på med så hör man suck pust och stön för att man är "i vägen". Kan dom inte hålla sig i sin bana.... På eftermiddagen åkte jag in till stan på ett möte och redan efter Hässelbyrondellen får jag en bil i "häcken" trots att jag ligger i högerfilen. När vi närmar oss Vällingby rondellen blir det kö i båda filerna och då börjar tokdåren bakom mig att köra om mellan filerna. När vi sedan kom till Råcksta så körde jag om honom,, vad lider folk av. Samma sak när man står i kön i affären när alla trycker sig upp bakom en..... Konstigt att allt fler dör i hjärtinfarkt. 
                                                   
                                                         Nej TA DET LUNGT TA EN TOY !!


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, tat lognt särring!!

2010-11-18 @ 08:49:42
URL: http://liinn13.blogg.se/
Postat av: rebecca

hej :) planer för dagen?

2010-11-18 @ 09:06:18
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0