Helg

I torsdags när jag kom till jobbet så var gatan utanför alldeles vattenfylld och jag hörde något om vattenläcka,
jag rusade upp för att bunkra vatten eftersom jag förstod att dom skulle stänga av, tyvärr hann jag inte.
Aldrig har man väl varit så kissnödig när man inte kan använda toaletten och aldrig har man väl varit så törstig
när det inte finns vatten i kranen.
Detta slutade med att vi bara jobbade halvdag och helgen startade lite tidigare än beräknat, jätteskönt !!

Nu är det lördag och det känns som man varit ledig i en evighet.

Ledigheten har bestått av sport,,

Småkronorna tog VM guld,,äntligen får man sova på nätterna, men guu vad spännande det har varit.

I går var vi och tittade på en allstar match för basket ettan, naturligtvis herrar eftersom damerna aldrig
får göra något sådant :(

I dag blir det basket igen, men damer, Blackeberg möter Lidingö, vi hoppas på vinst !!

I morgon är planen att vi skall titta på Victor som spelar slutspel i en fotbollscup.

Jag älskar att läsa böcker, särskilt deckare men när jag skall köpa nya kommer jag aldrig ihåg vilka jag
har läst, därför tänkte jag använda bloggen för att lätt kunna plocka fram vilka författare som jag har uppskattat och vilka böcker jag har läst.

Tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0